Merhaba kızlar, 24 haftalık gebeyim. 15 gündür cenazemiz dolayısıyla pek iyi beslenemiyorum. Bugün doktor kontrolüm var bebeğimde gerilik çıkmasından çok korkuyorum. İlk bebeğimi preeaklampsi ve gelişim geriliği yüzünden kaybetmiştim. Saat yaklaştıkça içim içimi yiyor. Sizce gelişim sadece annenin yediklerine mi bağlı?