Cugulibinnazzz Kizlar happy moma giris yaparken son adet tarihinimi yazdiniz yoksa ultrasona goremi ben adetime gore 7 haftaligim ultrasonda 4 haftalik gorjnuyor bende duzelttim ultrasona gore ilerliyor sizce hangisi mantikli
Seross10 Cugulibinnazzz benimde senin gibi geç döllenmeden kaynaklı. 2 hafta geri şuan ultrasona göre 10 hastalığım ama adetime göre 12
arzumrt Cugulibinnazzz son adet tarihine göre canım. Doktorum bile ultrasonla bakacağı zaman sana son adet tarihini sorar zaten ona göre şekillenir. Ultrasondaki veriler aşağı yukarı oynama yapabiliyor
Denizcyc Doktorun düzeltme yapmadıkça sat. İleri haftalarda gününü yakalayabiliyor bebek😊 Benim de 3 gün gerideydi 12.haftada gününü yakalamıştı. Şimdi 33 haftalık olduk bir hafta ileri gözüküyor. Ultrasonda değişebiliyor sürekli
Merveidareci Doktorun söylediğine göre ultrasona göre baz alıyorum ben , bebeğim geç döllenmeden kaynaklı 2Hafta geriden geliyor ultrason göre gelişimi aynı haftada adetim baz alınsa bebek gelişim geriliği olarak nitelendirilir
Momy01 Cugulibinnazzz canım son adet tarihine göre yazıyoruz ama doktorlar açıkcası başta adet tarihini baz alıyor tahmini çocugun haftasını yakalamak için ama sonra utrasondaki ölçümler önemli benim doktorum adet tarihini baz alma benim ölçümleri ve utrason kagıdında yazan tarihi baz al dedi dogum tahmini tarih veriyor utrason kagıdında şuan çok yenisin ilerleyen haftalarda ileri yada geri düştü diye endişe etme taöaöen bebegin ölçümleri dogru tarih veriyor