Beyzali Arkadaşlar merhaba sali gunu tetanoz ilk doz oldum ilk gun bisey hissetmedim ama dun ve bugün gun asiri kolum ağrıyor kolumu kaldiramiyrm normal mi korkuyrm
zehranurr Beyzali normal canım. İlk doz bende hiç bir etki yapmadı ama ikinci dozun ağrısını 3 4 gün çektim. Omzum kopacak sanmıştım
Aysenur3 Beyzali normal canim hemsirenin de soylemis olmasi lazim benim 3 4 gun sürdü ilk doz da hic bir is yapamadim.bunyeden bunyege degisiyor.2 dozumda bir gun biraz agridi gecti cabuk
Sevilss Beyzali aynen ağrı ateş yapmıştı bendede yine vurulmam lazım 1 aydır erteliyorum bu gün yarın diye sonunda vurulucam kaçarı yok
Kubra2401 Beyzali benimde haftaya aşım var ilk doz. Çok korkuyorum bende ne olacak yan etkisi diye. Başka bir yan etki yaşadınız mı
Meyracukurmaraz Ben ilk dozda 1 hafta asla kolumu oynatamadım. Ama 2.dozda.hafif bir ağrı vardı. Kolumu 1.dozda sabit tutmuştu 2.de hep oynattım bişey yokmuş gibi onun da etkisinin olduğunu düşünüyorum
Fatma34- Beyzali normal canım bende 3 gün kadar yaşadım henüz ilk dozu oldum ebe çok ağrı olursa kolonyayi buzdolabinda bekletip soğuk kompres yapabilirsin demişti dene istersen iyi gelir umarım 🙏🏻