mommy2 Arkadaşlar merhaba. Açlık kan şekerimi ölçtürdüm sabah 100 çıktı. Acaba normal mi ? Bi doktora soruyorum sınırda biri de yüksek diyor hangi birine inanayim sasırdım
Kv- mommy2 canm açlık kan şekeri 70-100 arası olması lazım ben dahiliye ve diyetisyene gittim Diyete uydum gayet iyi şimdi şekerim benim tavsiyem beyaz ekmeği kes kepekliye dön hemen fark ediyor
zhlgs mommy2 eğer şeker yüklemesi yatırmadıysanız henüz, diyetle düzelir. Gece geç vakitlerde yemeyin şeker ve hamur isini bırakın. Geçmiş olsun . Sınır 95 , sınırda gibi bi şey sizinki
eylusko eylusko inanın korkutmak gibi bi niyetim yoktu . gerçekten yüksek. dikkatli olun yanlış anlasildiysam kusura bakmayın
mommy2 Kv- kadın doğumcun ne dedi şeker için acaba? Kadın dogumcum yüksek diyor dahiliye doktorum da sınırda dikkat et diyet yap dedi kafam allak bullak stres oldum ya bayağı.
Mom8899 zhlgs Doğrudur, bende de gebelik şekeri var doktorum açlık 90′ı tokluk 140′ı geçmesin demişti 🤷🏻♀️
zhlgs Mom8899 aslında 90 altı olması en uygunu sizin dediginiz gibi sınırda gezmek iyi değil gerçekten 😊🤗
DamlaNur29 mommy2 maksimum 95 olması lazım 90ı geçmesin diyolar benim şeker vardı gebelikte 95 aşağıya inmiyordu insilün kullanmama rağmen
DamlaNur29 mommy2 aklıma geldi bende ölçüm yaptım 101 cıktı zaten ilk gebeliğimde cıkmıs tı şeker ve suan 12+2 yim 😔 cok üzgünüm