Merhaba, ben hamileliğimin başından beri Nisa hastanesine gidiyorum, bugün 40 haftalık olduk, inşallah doğumu da orada yapacagim, evimize yakın diye tercih etmiştim, doktorum çok ilgili ben şimdiye kadar çok memnunum ve fiyatları da düşündüğümden daha uygundu benim için 🤗