Merhabalar kızlar gebeliğin 37.haftasındayım ve malum son haftalar aşırı sıcak basması terlemeler yaşıyordum. Dün gece camı pencereyi açıp uyuduk terli terli o soğuğu yedim uykumda hissettim o anı. Şimdi öksürüğüm hafif baş ağrım var. Haftaya perşembe planlı sezeryan olacagım inşallah. Sorum şu. Zaten kalmış 1 hafta şimdi hastaneye gitsem ilaç vercekler ve ben ilaç kullanmak istemiyorum. Doğal yoldan bunu savmanın bir yolu var mıdır?