Salı günü doktor doğum sancıların başlamış geceden sonra doğum olabilir ama açılma yok ister şimdi ister akşama gel yatışını yaptır dedi. Akşam geliyim dedim eve gittim hastaneye gitmeden de otu suya koyup meryem süresi nas felak ayet-el kürsiyi okudum. Gittik hastaneye açılma hala yok sandım da azalmış 😂😂 beni de eve geri gönderdiler ot açıldı suyun içinde duruyor hala ama benim sancım tamamen gitti otla birlikte açılman olur diye düşündüm ama düşündüğüm gibi olmadı bende🤷♀️