Kızlar bi yakınım 35 yaşında ve bebeği olmuyo. Tüp bebek denediler bi kaç kere şimdilik gene olmadı. En son gittikleri dr yumurtalarının çürüdğünü söylemiş.ilk zamanlarda toplattığı yumurtalarını dondurmamış eğer dondursaydı şu an onları koyabileceğini söylemiş. Dikkat etmeniz için yazmak istedim siz benden daha iyi bilirsiniz elbette ama bu dondurma işini mutlaka yapın.