Seda9507 Ben de öyleydim, şu an da öyleyim, ilk haftalarda hiç bir şeyim yoktu, gayet normal günlerimdeki gibi her şeyi yiye biliyordum. 7. haftadan başladı, hala da öyle. Mide bulantılarım, kusmam ilaçlar sayesinde dayandı, şimdi yine aç aç geziyorum evde. Canım bir şey istemiyor. Uyumaktan başka bir aktivem yok. Suyu bile zar zor içiyorum. Doktorunuzla danışın İnşAllah bir çaresi vardır elbette. Rabbim yardım etsin, bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alalım. ❤️🤲🏻