mavi_kus ilk dozu hamile olmadan yapmıştım, sonra hamile olduğumu ögrendim, ikinci dozuda üçüncü dozuda doğumdan sonra yaptırmayı düşünüyorum.
ağır atlatan çok arkadaşım var.
hatta aşıdan dolayı annem küçük çaplı kalp krizi geçirdi insan korkuyor gerçekten