Sabah 8de hafif sancılarım vardı ama yarmsaatte bir ben tahmin ettim doğum sancisi oldugunu saat 11 e kadar evde bekledim süresi 10 dakikada 1e düştü sureklide tuvalet ihtiyacım geliyordu. eşimi uyandırdım hastaneye gittik acilden giriş yaptık 20 dakika falanda yolda oyalandik sonra muaneye alindim çatala aldilar haftamda dolmustu zaten 41.ci haftaya girmiştim doktor en sonki muaneye de bebek makat geliş ama dönme ihtimali var 3gun sonra gel dedi bende pazar doğum yaptım pazrtesi kontrolüm vardı neyse ultrasonda bakıldı normal doğum pozisyonunu almış 8 cm açilmam varmış bebek geliyor demezmi ebe sakın ıkınma dedi hemen apar topar doğum yapıcağım odaya getirildim önlüğü giymeye bile vaktim ve fırsatım yoktu hemen uzandım bacaklarimi catala koydular 3.cü ıkinmamda bebeğim doğdu yani birazdaha geç kalsaydım ya evde ya arabada doğuruyormuşum hiç suni şancı almadim zaten o sanciyi evde çekip gidin kizlar kesinlikle .Basaksehir çam sakurada doğum yaptım kesinlikle mükemmel tertemiz hastene doktorda çok anlayışlı ve iyiydi Fatih Aktöz dr ismi.Odalar tek kişilikti. 3.600 kg 53 cm bir kızım oldu 3 dikişim var sadece.