Arkadaşlar merhaba. 22 haftalık hamileyim. Böbreğimde genişleme olduğundan dolayı 1 hafta anlatamayacak ağrılar çektim her gün acillerde süründüm. Bunun üzerine doğum kasılmalarını tetikleyecek korkusu ve böbreği kaybetme düşüncesi ile ürüoloji doktoru kararıyla stent taktılar. Şuan en ufak böbrek ağrım kalmadı evet ama daha farklı sorunlar ortaya çıktı. Yatamıyorum, sırtımı bir yere dayayamıyorum. Her 2 dk bir tuvaletim varmış gibi geliyor. Stent yaptıranlar bir yardımcı olabilir mi? Bu olanlar geçici bir şey mi yoksa hep doğuma kadar böyle mi olacak?