Günaydın anneler ben 2ci doğumun olacak ilki normaldi şimdide normal gözüküyor inşallah İlk doğumunda çok dikişlerim vardı afedersiniz makkata kadar kesti 2 ay ne oturabildim ne rahat hareket ettim 1seneye kadarda iğlesmedi çok çektim malesef ikinci doğumda çok dikiş atmıyorlar sanırım öyle Umut ediyorum doğumdan sonra yanımda kimse olmayacak kaynanam gelecem diyor ama bir faydası yok çünkü yaşlı hasta.sizin 2ci dogumunuz nasıl oldu biraz anlatır mısınız lütfen bide ped olarak ne kullandınız dikişleri rahatsız etmeyecek ben şimdilik hastane çantasına lohusa ped aldım bir paket 10tane var içinde yeterli değil sanırım siz ne kullandınız önerilerinizi bekliyorum