Busra61 30+4 haftalık hamileyim bu aralar sürekli kasık agrısı çekiyorım benim gibi yaşayan var mı ?? 🤰👼
Mervis Busra61 bende 15 haftalık gebeyim aynı sıkıntı bende de oldu bu hatta bugun de doktora kontrole gittik ve progestan kullanmamı önerdi 😔😔 şuan hala sancım var ve bel ağrım da oluyor bazen uyuyamıyorum ağrıdan
Dilekerkan0705 Bende 31+4 canım bende de oluyor arada uzun süren dinlenince zaman geçince geçmeyen bir ağrı değilse sorun yapmıyorum
Busra61 Dilekerkan0705 benimde dinlenince geçiyor ama fena bir agrı sanırım Bebişler büyüdükçe biz burdayız diyorlar ☺️🤰👼