Ysfnannesi sancılarımla gittim kendi sancım vardı fakat bir türlü acilmada ilerleme olmuyordu minigimin boynuna kordon dolanmış meğer o kendini aşağıya çektikçe kordon yukarıya çekmiş doktorum acilmam olsun diye fitille destek vermişti ama sancılarım arttıkça kalp atışlarını yavasladi Kordon’da gorunmuyordu kalp atışları yavaşladı diye acil sezeryana alındım o esnada kordon görüldü gıdısınin altına saklanmış meğer kordon cokda sıkıymıs çok şükür şimdi yanımda doğduğunda çok korkmuştum normal doğum sancısı dan hiç korkmayın süreç çok kolay kendinizi rahat bırakıp birde yuryus yaparsanız bol bol çok rahat ilerliyor sezeryana gelince bende çok korkuyordum hatta doktor sezeryan deyince ağlamaya başladım eşinizin desteği çok önemli bu süreçte amaliyat haneye girene kadar ne dualar ettim ama spinal oldum ben iğne yapılirken sakın kalirsanir kendinizi motive ederseniz eğer gerisi kolay sadece iğnenin ucunu hissettim canım hiç yanmadi daha sonrasında bacaklarıma belime ılık bı su geliyomus gibi oldu ve başladı sadece karnımın saklandığını fark ettim başka bişey değil uyusuklugum geçer geçmez çok yatmadım hep ayakyatdim yattikca ağrılar çok oluyor çok şükür şimdide ayaktayım hemşirelerin çok ilgilendi sagolsunlar bı tek hapsururken dikis yarlerim acıyor şimdilik bide sabah kalkarken başka bi problem yok kendinizi korkutmayin benim gibi bol dua ve hayırlısını dileyin