ygmrgzrn 4 haftalık gebeyim karın agrısı yaşıyorum alt karın agrısı yaşayan var mı lütfen yardımcı olun
ygmrgzrn Buketiniz29 ya teşekkür ederim evet yeniyim doktor kanama alanı gördü ultrasonda bir de regl gibi bi agrı olunca korktum
Didonutella ygmrgzrn evet aynı ağrı. Sıkıntı yok merak etme. Ama yine de için huzursuzsa bir doktora görün ☺️
ygmrgzrn Buketiniz29 küçük kanama alanı gözüküyor dedi yerleşme de olabilir dedi kanaman var mı dışarıdan dedi yok dedim bende