Asafimmm sadece sana bir kağıt veriyorlar. Onu da kalbine baktıktan sonra veriyorlar doktoruna göstermen için. Kalp içinde sıra olmuyor hiç cbu de insallah sana denk gelir hep şehir hastanesine yönlendiriyorlar benim gerek görmediler kalbini gayet net gördük biz gitmene gerek yok dediler fazla ugrasmadim ama gerek görürlerse de sıra bulursun insallah