MerveKaya38 Kızlar çok heyecanlıyım 2 bebeğimi kaybettim 3 . Gebeliğim çok sıkıntılarla bu zmana geldim Rabbime şükürler olsun yarın ogluma kavuşacam bana dua edermisiniz sağlıkla hayırla kucağıma almamı nasip etsin Rabb’im inşallah 🤲🏻🌺
balbocegim27 MerveKaya38 allah sana bagislasin bebeğini hemserim kucağına al bidaha hiç ayrılmayın insallah
MerveKaya38 Linam6868 Unutmam canım sizde beni unutmayin rabbim hiç bir anneyi evlatla sınamasin inşallah benide 🤲🏻🌺
Aygul_04 MerveKaya38 İnşallah bebeğine sağlikla kavuşursun Rabbim bir sancıda kurtarsin hayırlı bir evlat nasip etsin🤲🌺