Kuzular saat 5 oldu hala gözlerimi kapatamadım midem bulanıyor kollarım uyuşuyor ayaklarım ağrıyor sağ ayağım inanılmaz şiş zaten iki haftadır.. 36+6 olduk haftaya perşembe normalde doğum sezeryan olacak ama doktor beklemeye bilir dedi var mı böyle şeyler yaşayan neden olur ki ? Gün içerisinde doktora gideceğim