Hayırlı sabahlar Hanımlar ben 38 haftalık hamileyim ve bu aynı zamanda 2.gebeliğim. Kalçama 1 haftadır çok keskin ağrılar giriyor gerçekten indirgenecek gibi değil.Çok afedersiniz tuvalete dahi oturamıyorm otursam da sancıdan kalkamıyorm eşim gelip kaldırmak zorunda kalıyor.. Tuvalete çıkamıyorm hazımsızlık tan değil sancı girecek korkusundan..Sanki kemiğime saplanıyor sancı çok kötü gerçekten çocuk gibi oturup ağlıyorum. Hastaneye gittim doktor yalancı sancılar olduğunu söyledi ama başta da dediğim gibi bu 2.gebeliğim olduğu için neyin yalancı sancı olduğunu biliyorum.. Bu öyle birsey değil.. Aynını yaşayan anneler var mı varsa paylaşabilir msnz