crn345 bence normal doğum en güzeli, zor ama bebek çıktığı anda her şeyi unutuyorsunuz.
İlk doğumumu üniversite hastanesinde yaptım, onda dikişleri hep hissettim çok zordu. İkinci doğumda tek korkum dikiş aşamasıydı ama çok şükür hiç hissetmedim, ikinciyi şehir hastanesinde yaptım.
Doğumdan sonra yaklaşık 20 gün dikiş ağrısı oluyor, biraz zorluyor ama sezaryen gibi değil.
Daha önce üç kez genel anestezi ile ameliyat oldum, narkozlu hallerim çok fenaydı, o şekilde bebek olduğunu düşünemiyorum. Apandisit ve yumurtalık kisti ameliyatı oldum, gülemiyordum bile ağrıdan.
Tabi her bünye farklıdır, kimisi sezaryen doğumu daha çabuk atlatır.
Ama şansınız varsa normal doğumu deneyin derim. Belki sizin doğumunuz çok kolay olacak, kesiye gerek kalmadan Doğum olacak belki hiç dikişiniz olmayacak belli olmaz