susam_18 https://imgyukle.com/i/rRmoP 33+5 olduk gözünüzü seveyim bu sancıyla nereye kadar dururum ben. Başına böyle birşey gelen varsa akıl versin. Yeni hastaneden geldim serum aldım. Ciğer geliştirici yapıldı. Enfeksiyon için antibiyotik serum verildi geçmedi dünde tahlilde çıktı. Nidicard(kasılma önlüyor) günde 3 kere içiyorum. Magnezyum içiyorum. Daha yapılması gereken ne kaldı nasıl duracak bu sancılar? Yardım edinnn.!!!!!
Mutlu_damla susam_18 icebildigin kadar su iç. 3 4 5 6 litre. Doğuma kadar. İlaçlarını aksatma. Bol bol dinlen kafaya takmamaya çalış. İnşallah hayırlısı olur 🌸
FasulyeveAnnesi3 susam_18 Allah kolaylık versin canım senin bebiş aceleci gelicek belli ama çokta erken değil zaten ama dayanabildiğin yere kadar dayan karnında durduğu 1 gün dışarda durduğu 5 güne bedel çünkü sağlıkla kucağına al inşallah
Zezz susam_18 sancimi cekiyorsunuz anlamadim..bende ayaklarimdan olecegim agrisindan uykum var ana agridan uyuyamiyorum
Busra333 susam_18 şöyle söyleyeyim benim de ilk hamileliğim olduğu için hiçbir fikrim yok fakat bir arkadaşım sizin Haftalarda cihet geliştirici falan yaptırdı ama doğum oldu fakat çok şükür ki çocuğuyla ilgili sorun yaşamadı zaten ciğerleri önemliymiş doktoru da iğneleri yapınca sıkıntı olmamış şükür bana anlattığı böyleydi. Benim tabi bir fikrim yok dediğim gibi ilk hamilelik sürecim ama İçin rahatlasın diye anlattım.☺️☺️
MommySharkdutdutdutut Öncelikle çok geçmiş olsun bol bol dinleneceksiniz uzanacaksiniz 😊 nefes egzersizleri yapin kendinizi ve bebeğinizi rahatlatin 35+5 missiniz pek de erken degilmis 😊😍korkutmayin kendinizi erken gelirse de kotu bir komplikasyon gelişmez 😊
susam_18 MommySharkdutdutdutut 29.haftafan beri yatıyorum. 33+5 olduk. Bu ayın sonunu görsem yeter diyordum ama bu gidişle nolur bilinmez.
susam_18 Mutlu_damla 3 L den aşağı su tüketmiyorum ama yoruldum bu sancılardan 33 haftalığım daha nasıl çıkıyor anlamıyorum artık.
Irmakayla Ancak doktorlar müdaaale edebilir gezme bol bol dinlen vakti gelince istesende tutamazsn tedbir bizden taktir allahtan sağlıkla kucağına alırsın insallah
susam_18 Irmakayla hih işte doktorumda suyun gelene kadar böyle dedi. Ben ne yapacağımı şaşırdım inanın.
MommySharkdutdutdutut susam_18 33+5 mısınız ben 35 okduum 🤯kusura bakmayin Benide bu cocuk bu hallere getirdi İnşallah daha da durur 😊beslenmenize dikkat edin bol bol su için gerekirse hic is yapmayin 😊
Mutlu_damla susam_18 oluyor kuzum oluyor. Cinsel ilişki de etkiliyor olabilir. Dr un bisey dedi mi? Yalancı sancıları tetikleyen faktörler arasında ilişki de var çünkü
susam_18 MommySharkdutdutdutut yatıyorum kalkmıyorum yemek.herşey önüme geliyor ona rağmen bu haldeyimm
Irmakayla susam_18 dua edin bol bol dinlenin benim arkadasm 3 cm açıklıkla 3 ay bekledi vakti gelince sağlıkla doğar insallah
Mutlu_damla susam_18 valla bebeğim dikkat etcen artık işin yoksa vur kafayı yat 🤷♂️😂napalm senin çocuk aceleci çıktı. 😄