Tomurcuk18 Adet günümde yani pazartesi 24.82 - Çarşamba 57.26 - cuma 109.02 Bugun doktora gittim kanama alanı yok, dış gebelik gibi görünmüyo, rahim kalınlığı iyi salı günü bidaha kan ver dedi. Benzer seyler yaşayanlar var mı☺️
Nurayuzun Tomurcuk18 canım gayet sağlıklı ilerliyorsun bence bi kaç haftaya keseyi ve bebeği de gorursun inşallah hayırlı olsun 😊