Kızlar ben sehir hastanesine gidiyorumm şu an 37+5 im şimdiye kadar hep randevulu gittim ama 35 ten sonra randevusuz girme hakkı olduğunu söyledi doktor sabah gidip kayıttan sıra alıp söylemem yeterli olurmu bu durumu yoksa randevu olmadığı için bakmazlar mı hala şüpheliyim