Visal Bugün doktora gittim idrar yolu iltihabı olduğunu söyledi hemde yüksek çıktı siz de karşılaştınız mi böyle bı durumla
Zeyyyn Visal bende gittim bugun aynı şekilde çıktı geçen hafta birşey yoktu suyu kestim hemen tekrarladı bolsu ve limonlu su içicem
sedefyrs1101 Evet bende de vardı hala var geçmiyor bol bol su iç dedi doktorum ilaç da verdi kullandım ama faydası yok