berraarslan Merhaba arkadaşlar 13 aylık bebeğim var emziriyorum sezeryan doğum yaptım ve ilk adetimi doğumdan 10 ay sonra oldum ve 2 ayda bir oluyor bu normalmi tecrübeli anneler bilgilendirirse çok sevinirim gebelik yok bu arada
MelekBas Emzirmeyi biraktiktan 6 ay sonra duzene giriyor adet kisiye gore degisir tabiki ama doktorum ve interntten takip ettigim doktorlar bu sekilde soyluyor normal yani ama korunun bu donemde