Eses0707 Ya oto koltuğu bence gerekli ama doğar doğmaz almaya gerek yok gibi geliyor bana . Birde alacaksak biraz kaliteli olmalı çünkü bebeği ona emanet etmiş gibi oluyoruz . O markayı da hiç bilmiyorum canım araştırmak lazım aslında . Babynest gereksiz bence 500 tl ona vereceğime gittim yedek olsun diye küçük bir beşik daha aldım her işime de yarıyor, istediğim gibi taşıyıp kurabiliyorum . Birisi odada duruyor diğeri ben nerede oturuyorsam oraya taşıyorum . Evet çok güzel şeyler var ama biraz da ekonomik olarak bakmamız lazım, he dersin ki benim durumum çok iyi içimde kalmasın, al kullan yani ama ben tercih etmem onun yerine alacağım eşya parasının üstüne para katıp daha kalitelisini alıyorum .