Bugün doktorum bebeğin karın çevresinde gelişim geriliği olduğunu ve bu yüzden doğumu erkene alabilecegini söyledi daha 34 haftalık gebeyim erken doğum yapmaktan da korkuyorum hele bide doktor bu gelişim geriliği yüzünden bebeğin kalbi durabilir dediğinden beri çok korkuyorum aynı durumu yaşayan varmı lütfen bir akıl verin bana😔