Hayırlı geceler kizlar saat 9 da gittik hasteneye alttan baktılar nst ye bagladilar sancım çıktı yatış verildi sonra bana doğumhaneye geldiğim de açılman yok nst de sancin var sadece dediler bide bişey yazdirdilar çıkış yaptığım için şimdi pişmanım sanci geliyor evde çekmek istedim sanciyi açılma olması için ne yapilmasİ gerek evde🙂