Esila_kayacan Arkadaşlar ablam yeni ev aldı Ankastre Seti almyı düşünüyor set fiyatlar baya uçuyor kullandığnız markaları yazar mısınız lütfen
dlnyny Esila_kayacan 1 yıl önce babam almıştı benimkini fiyatını hatırlamıyorum. bosch cam ankastre seti gayet memnunum
Dilekcnkn Esila_kayacan Vestel aldım ayrı ayrı takıl yaptım 5 gözlü aldım ben memnunum yani çoğu eşyam vestel 😊
Syma-ma Esila_kayacan benim de Bosch Beyaz cam ankastre çok güzel çok memnunum ama model fiyat bilgisi yok elimde iki yıl oldu 🙈
LivaveLeyla Esila_kayacan arçelik benimki ocağımdan fırınımdan çok memnunum tek sıkıntı gri olması silsende fark etmiyor kirli gibi duruyor beyaz eşya beyaz olmalıymış birde gözleri döküm yap lekeleri çıkmıyor malesef 2,5 senede mahvoldu yani ocağım
Dilekcnkn Esila_kayacan Aslında 4 gözlü olunca daha uygun oluyordu ama ben bu şekilde tercih ettim bazen kampanyalar oluyor bakabilirsiniz 😊
Aynrr_122 Geçen sene beko beyaz cam ankastre alındı bizede ben memnunum birde bosch var oda harika ama olduğumuz yerde genelde beko kullanıyorlar özellikle görümcem ve kaynanam
Aynrr_122 Tabi 2020 nin ocak ayında felan alındığında 3.700 dü şu an fiyatlar baya uçmuş Allah alcak olanların yardımcısı olsun gerçekten
Kdrelk Elektrikli kullanan varmı aranızda memnun musunuz bnde almayı düşünüyorum set üstü bilgisi olan yazabilir mi 🌸