Senaturkdag KIZLAR YUMURTLAMADAN KAÇ GÜN SONRA İDRAR TESTİNDE VEYA KANDA GEBELİĞİ ÖĞRENDİNİZ POZİTİF İ GÖRDÜNÜZ VE KANDA İLK DEĞERİNİZ KAÇTI ?
ozlmblm Senaturkdag canım genelde yumurtlama başlangıcı gününden sayıyorsun 16 17 günler daha net sonuç alırsın
ozlmblm Senaturkdag bende ovulasyonla gördüm yumurtlamayı değerlendirdik bayramın 1.ci günü test yapacam bakalim
GamzeBaz Senaturkdag yumurtlamadan 14 gün sonra idrar testinde aşırı silik cızgi gördüm adete 3 gün vardı 2 gun kala test verdim 72ydibetam
MelisDeniz GamzeBaz kuzum sonra tekrardan kan verdin mi benim 15. Gün 47 çıktı yarın tekrar yapıcam kimyasaldan korkuyorum ama bel ağrım devam ediyor hiç geçmedi :/
nartanemm Gun net çizgi çıkmaya başlamıştı kan da vermiştim arayıp öğrendi eşim sormamış doktor değerler biraz yüksek çıkmış demiş
Elif3457 Yaklaşık 2 yıldır bende bebek istiyorum ama olmadı az önce de en son verdigim kan tahlilime baktım TSH sonucunun altında gebelikte 1.trimester yazıyor bu gebe oldugum anlamına mı geliyor lütfen cevap verin 🙏 sabaha kadar uyuyamicam
MelisDeniz Senaturkdag yumurtlamadan sonra 10. Gün kan vermiştim 1.20 çıkmıştı yok zannettim. 15. Gün kan verdim 47 çıktı. O yüzden 14. Günden önce test yapma derim insallah vardır 🥰
Aygul_04 Senaturkdag ben kan testi yapmadim idrar testi yaptim 5. Haftasindaydi ondan sonra doktora gittiğimde ztn ultrasonda gözüktü
Meryemce92 Senaturkdag Yumurtlama gününüde sayarsam 12.gün kanda değerim 12 çıktı. Adetime 4 gün vardı.