Kep Ben dün dokdura gitdim bi hafda önce 4lu taramaya girdim ve sonuclarım dün çıkdı ve sonuç kötöçıkdi dwn sendromu tehlikesi varmış tabi daha kesin değil 4hafda sonra test falan yapılacak kesin değilmi ama şimdiden cökmuş durumdayım. napıcamı bilmiyorum bu durmu yaşıyan varmi
YuvarlanamayanPandaa Kep yapma böyle tevekkül et ablama 80de 1 ihtmal yüksek risk dediker 80 çocukta bir ama elhamdulillah sapa sağlam doğdu kul yapımı makınalar her zaman doğru bilmemz bir akrabaya doğana kadar sağ kol sağ bacak yok ve beyinde sorun var demişler düşğn doğana kadar ama sağa sağlam
brcozdmr-068906 Kep Benim kizimada aynı şeyleri söylemişlerdi sıvı almak istediler red ettim.Ne gelirse Allahtan dedim kızım Şuan 12 yaşında ve maşallah gayette zeki.Tevekkül önemli bana göre.
nevamm1 Kep oranı kaç çıktı acaba üzme kendini bu kadar çok duydum bu şekilde söylenipte sağlıklı şekilde kucağına alan o kadar çok ki hata payları var bu testlerin üzme kendini 😔🌹
Yoncca Kep ben hiçbir test yapmadım Allah büyük üzme.kendini sağlıklıdır belki de doğana kadwr bilemeyiz
373437 Kep Allah a dua et benim tanıdığıma da aynı sı söylendi bir sürü test yaptırdı doğum yapana kadar ağladı .sonuç manşallah sapa sağlam .Herşey Allah tangeliyor .Allah’ın izniyle hiç birşey olmaz
Elalayla Kep iyide ikilide yapılıyor daha dün konuştuk komşumla oda bilmiyormuş ikiliyi kaçırmış 4 lü yapmışlar. Çok yüksek çıkmış down sendromu fakat bunun zamanı var siz geç kalmışsınız. Sonuç yanlış çıkabilir ki komşumda da yanlış çıkmış çocuk sağlıklı şuan 16 yaşında ☺️
Kep brcozdmr-068906 ya öylemi sıvı almayı bende ret etdim sadece üst düzey detaylı utrasyon yapılacak tam bişey kesin değil ama dokdur hazılıkli ol dedi ama sanki nefes alamiyorum çocuğumu düşündum için moralimi iyi tutmaya calışıyorum ama genede üzülüyor insan
[silindi] brcozdmr-068906 down sendromlular “geri zekalı” olmuyor zaten. Gayette zeki yazmanız biraz tuhaf. Down sendromlu çocuklar da gayet zeki, aklî basında, düzgün eğitim ile meslek sahibi olabilen, sanata müziğe resime yatkın bireyler.
Kep Yoncca dokdurda bişey çıkmaz dedi ama tam kesin dil dedi kafamda karışık ilk çocuğum herşey güzeliken bunu hiç beklemiyordum bize doğa edin kızım la ikimizin çok ihtiyacı var😢😢
1234_bebegim_ Kep hiç bisey yaptırmayın içinizi ferah tutun Allahtan geliyor sağlıklı verince begenipte sağlıksız verince begenmemeye hakkimiz varmı kesin davn sendomlu deseler aldircakmisiniz tevekkül edin Allahın izni ile sapa sağlam doğar inşallah çoğu kişiye bu testlerde aynı şeyi söylüyorlar ama çocuk sağlıklı doğuyor ben hiç bir testi yaptırmadım hiç gerek yok
tdenzshn24 Kep allah verdi bunu asla unutma rabbim evlat yokluğu aratmasın tevekkül et vardır rabbimin bir bildiği dua et şükür et hiç üzme kendini her şerde vardır bir hayır ancak bu tarz teşhis konup saglikli birçok bebek dünya ya geliyor cok itibar etme hep iyi düşün iyi olsun cok cok geçmiş olsun 🙏🙏
gulin-35 Kep benımde yuksek cıktı yas rıskı cıktı detaylı ultrasonda burun ense kemık olcumlerı normal cıktı ıcını ferah tut
Bynkelebek Kep kendini üzme öyle ne gelirse Allah’tan gelir.🙏🏻 inşallah bişey yoktur bebişimin sağlıcakla kucağına alırsın💕
_Aysgll_ Kep hiç kendini sıkma canım. Testler zaten yüzde yüz doğruluk oranı vermiyo bizlere. Gönlünü ferah tut bol bol.dua et 💕 Ne gelirse Allah’tan geliyo sonuçta. Kendininuzup bebeğini de sıkıntıya sokma . Rabbim inşallah sağlıklı sıhhatli gelmesini nasip etsin