yavrukom Ben geçen sene haziran ayında ilk doğumumu yaptım doktorum Röyale seferliydi ebelerdende doktorumdanda hastanedende çok ama çok memnun kaldım. Şimdi 2. Ye hamileyim ağustos sonu eylül başı gibi doğumum var yine orda yapacam inşaAllah kendi doktorumda hamile olduğu için izne ayrılmıştı doğum yapmıştır ama daha işine geri dönmedi şuan Fatma bilgehana gidiyorum normalde çok ilgiliydi ama geçen akşam gittiğimde hiç iyi ilgilenmedi bebeğin yüzünü bile göstermedi ben dedimde gösterdi oyüzden canım sıkıldı aklımda elif başol var olmadı ona gidebilirim. Ordaki doktorlardan 2 kişi hariç hepsine çıkmışımdır tavsiye edebileceğim olursa emine zeynep hanım çok tatlı dilli fiyatı diğerlerine göre fazla sadece canım.