aysemersin-- Ah çok şülür bende doğurdum , şuan oğlum kucağımda ve hastenedeyiz Rabbim kimseyi o yolda koymasın her biriniz sağlıkla kavuşun 🙏🏻🙏🏻
Iremsude aysemersin-- amin insallah ne guzel almissiz kucaginiza bizde 32 haftadayiz sabirsizlaniyorum ama gelmesi icin daha erken cok kucuk biliyorum ozlemle burnumda tutuyor sanki benim oglum da
MerveBostann aysemersin-- maşallah ❤ Dogum belirtisi o gun icinde mi basladi acaba 38+0 im belirtim hic yok merak ediyorum 🤗