Merhaba arkadaslar bu benim 3. Gebeligim su an 8 hafta 4 gunlugum aslinda soyle 1rinci ilk bebegim yasiyo ikinci bebegimi 5 aylik ken susuzluktan dolayi dogum yapmak zorunda kaldim ve simdi gene ayni durumla karsilasiyorum su an 8 haftalik oldugu icin takip ediliyorum ve bugun doktorum daha 2 aylikken suyun da azalma var deyince beynimden kaynar sular dokuldu ayni durumu tekrar yasamak feci bi his bu durumu yasayip duzelen arkadaslar bana akil verebilir mi igne ve aspirin verdi bayramda sonra gene gel dedi kontrol edelim dedi tahlil sonuclarima da o zaman bakicakmis bu durumla karsilasan arkadaslar lutfen yardim edin bebegimi yasatalim lutfen 🙏