snglysl Nevriyebak valla bizde 40+1 artık doğarsa tuhaflık yaşayacağım gibime geliyor. Saat başı kalkıyorum aaa kontrol ediyorum yok. Nazlı mı yoksa tembel mi bilemedim 😞😒
Nevriyebak Busra333 insaallah cuma kontrole gideceğim kilo almadıysa normal ama eger aldıysa o zaman işte yandım 😅
Nevriyebak akgunbirsen kız bide erken falan dogmuyor ya buna inandım erken doğar diyorlar ya 😅 ilk bizim
Nevriyebak akgunbirsen evet çok garip ya artık o kadar alıstım kı wc kalktıgımda dalan hee tamam bugunde yok modundayım 😅
Nevriyebak snglysl aynı şekilde yine bir umutla bakıyorum okadar azaldıkı umutlarım bittiğinde doğacak sanırım😅