kibosd Arkadaşlar 2 gündür geçmeyen kaşıntım var, önce karın bölgemdeydi şimdi yanlarıma bacaklarıma hatta ayaklarıma attı. Ellerim durmuyor sabahtan beri ağlıyorum. Acile gideceğim ne gibi bir işlem uygularlar 32 haftalık hamileyim.
Dilekckl kibosd merhabalar bende 34 haftalık ikizlerime hamileyim.. Öncelikle şık safra asitinize bakın gebelik kolaztazı olabilir ben 30 haftadan beri kaşınıyorum karaciğeri de tahlillerim temiz ama dün gece uyumadım mesela kaşıntıdan ağlamaktan avuç içi özellikle hiç bişi fayda etmiyor geçmiş olsun soğuk su biraz yatıştırıyor geri başlıyor sıcaktan yada gebelik alerjisi olabilir
kibosd Pelin-1 gece kaşıntısı genelde ama bütün gün kaşındı bugün ayaklarımın üzeri bile nokta nokta oldu
Pelin-1 kibosd aksam gece artan kasintilar safranin kana karismasindan kaynakli olaniliyor tehlikeli doktora gitmenizi oneririm gecmis olsun
Rukiiii Kaşıntı için durmayın hiç gidin acile bence çünkü karaciğer enzimı yüksekliği olabiliyor önemli bi konu
Pelin-1 kibosd sabahi beklemenizde sakinca olacagini sanmam ama tabi siz bilitsiniz yine de bisey de demek istemiyorum
Dryadeniz kibosd evet hemen dr gidin safra asitinize ve karaciger enzimlerinizi baktirin gebelik kolestazi muhtemel veya alerjik kolestazsa bn erken digum yaptim 33 haftada aksatmayin lutfen
Yldzz97 kibosd Ah canım ne çekiyorum o kaşıntıdan benimde hemen hemen 32.haftamda başladı aynı belirtiler aynı şeyler ve bir gece acillik oldum bişey anlamadılar ağlamaktan kaşınmaktan psikolojim bozuldu ertesi sabah kadın dogumcuma gittim kan testi yaptı baktı karaciğer enzimlerim yüksek ve gebelik kolestazi teşhisi koyuldu ilaç verdi 37.hafta bu hastalıktan dolayı zorunlu sezeryana gircem Okadar zor ki sabahlara kadar soğuk duşun altında duruyorum Allah’tan beş günüm kaldı bir aydan fazladır çekiyorum maalesef 😔 enzimlerim normale döndü evet ama kaşıntım hiç bir şekilde geçmedi bu bebek ne zaman doğar ozaman mucize gibi geçer dedi doktorum Allah’ım sabır versin vallahi çekilecek gibi değil .
Zeyzey71 İyi geceler 22+6 günlüğüz benimde kaşıntım 3 haftadır var tatildeydim acile gittim kanda bişey çıkmadı halen akşamları kaşınıyorum önceleri gündüzleride oluyordu ve yara oldu bacaklarım ve kollarım hemen kadın doğuma mı görünmem gerek devlet hastanesine gidiyorum bakarlarmı sabah gitsem
Yagmur29 Gebelikte kaşıntı karaciğer enzimlerinin yüksekliğini gösterir gebelik kolestazı denilen bu durum erken doğuma sebeb olabilir kan değerlerinizi takip ettirip doktorunuzla görüşün mutlaka geçmiş olsun