Zhrbzl inan bende 28+4 günüm hergun yastığa başımı koydugumda elim karnında oğlumla konusuyorum nasıl bi anne olabilcem bilmiyorum ama elimde gelen en iyi anne olmaya sabrimda sevgimde var açıkçası inan nasıl doğum yapıdan bilmiyorum bende izlemiyorum hicbirsey o an gelsin ve oğlum için elimden geleni yapıp kucgaima alma çabasındayım… tek korkum erken dogum yada evde tek iken başıma doğumun gelmesi çünkü eşim 14 15 saat calisiyor sabah 8 gece 1 destegimizde olmadığı icin… Rabbim bütün annelere sagliginca bebeklerimizi kucağımiza almayi nasip eylesin gerçektende anne olmakta bi birey yetiştirme yetebilme sitresi sabrı zor 😶