34 hafta olduk çatlamayan bi yüzüm kaldı sanıyorum 🥺oysaki 14. haftadan itibaren lierac jel ,mustela yağ, Hindistan cevizi ve acı badem yağı kullandım.Artık kabullenmeye başladım ilk olduklarında çok takıyordum demem o ki genetik ne yaparsanız yapın olacaksa oluyor .