Merveennur benim açlık 78 tokluk 126 çıktı doktorum normal dedi ama senin de normal bence çok düşük değil ama tam bir bilgim de yok açıkçası, düşük olunca tekrar şeker yüklemesine gerek kalmıyor eğer yüksek yada sınırda çıksaydı biraz daha yüksek şekerli içecek verip tekrar test yapıyorlar