irem95- Arkadaşlar Ankara şehir hastanesi kadın doğuma gidenler var mı ? Nasıl hastane , Hangi doktoru önerirsiniz
Kaderrr00 @irem95- ben oraya gidiyorum başından beri necati bey var gayet ilgili doktor kendisi temiz titiz bi hastane
Gokalptugcee Elifiye 1 hafta önce doğum yaptm gayet güzel ve ilgililerdi tek kişilik odalar sancı odası doğum dikiş hep 1 odada gerçkleşti çok da kolay bir doğumum oldu Allaha şükür herkese rabbim ağrısız sancısız doğum nasip etsin inş 😍