Merhabalar🌸 Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesinde doğum yapan veya kontrollerini orada yapanlar doktorunuz kimdi memnun kaldınız mı? Ben orası bana biraz uzak olmasına rağmen çok önerildiği için gidiyorum fakat şuanki doktorum malesef çok ilgili değil hepsimi böyle anlamıyorum. Asistanları soruyor ediyor siz doktora bir şey sormadığınız sürece konuşmuyor. Telefonu ile ilgileniyor. Benmi abartıyorum bilemiyorum. Bu hastaneden Veya Anadolu yakasında herhangi bir yerde(özeller hariç) memnun kaldıgınız ilgili doktor isimlerini bekliyorum🌸