susu86 kizlar merhaba Transferin 11 gunu degerim 194 2 tane 3. gun embriyosu konuldu ama 1i tutunur dediler
Semarasemra Gulum 3 embrio için degerin duşuk , bencede 1 tutunmuştur .. gozun aydın sağlıkla gelsin bebiş .. 🙂
Semarasemra susu86 Bilmezmiyim ne zorluklar yaşadıklarımızı , Sırf ( onlara kavuşa bilmek için ) .. 🙂❤