Burcuoztrkk ilk olarak folik asit veriyor benim devam ettigim bir tanesi vardi buna devam et dedi. Kan testine fln bakiyor ben 4. Aya kadar sadece folik asit kullandim az da olsa kanamam oldu iki damla kadar o yuzden progestan hapi da vermisti.fakat risk gecince biraktirdi. Kan degerlerim ve sekerim hep iyi cikmisti bana vermedi fazla ilac. zaten gereksiz yere ilac dayayan bir doktor degil. Folik asitti 16. Hafta biraktirdi vitamin hapina baslatti eksiklik olusmamasi icin. 7. Ayda kan degerim sinirda cikinca kan hapina baslatti, kraplarim cok nadir oluyor dusun 3-4 kere yasadim sadexd , oyuzden magnezyuma ihtiyac yok dedi. Muz sut soda kullan dedi. Kiloya dikkat eden bebek kilo alsin anne almasin fiye uyarapn ve beslenme bilgileri veren biri. Aklinda soru isareti kalkmiyor yani.