bykarakan ben ncr hastanesi nazan hanıma gidiyorum ama erkek doktordan çekinmeseydim kesinlikle ömer dai ye giderdim kendi kliniği var masal parkına doğru harika pozitif biri. Şuan kendi doktorumdan da çok memnunum