Kelebeginruyasii benim tek düşüğüm vardı oyuzden düşük riskim vardı doktorum kesinlikle onermedi, uçakla git dedi. Tabi ben dinlemedim Ankara’dan Kayseri’ye 4 saatlik yolda kanamam oldu, okadar durup dinlenmemize yürümeme rağmen :( lütfen sende çok dikkat et. Kanamadan sonra Kayseri’deki doktor bana sen daha 2.5 aylık gebesin ne yolculuğu yapıyorsun çok mu önemliydi diye kızmıştı..