Kizlar mesela begendiginiz “eski” isimler var misal Hamza, Mirza, Malik vs gibi. Olabilir dediginiz isimlerden, ama henüz karar verilmemis cinsiyet falanda belli degil yani. Görümceleriniz sorsa isim düsünüyormusunuz diye, sizde bu isimleri söylediginizde “ayy gercektenmi? Yok ya” falan deseler gülerek falan, tepkiniz yada tavriniz ne olurdu?
Gecen böyle bi olay yasadim, cokta umursamiyorum gercide yinede uyuz olmuyor degilim 🤣 ben esime zor begendiriyorum ismi, bide kardesleriylemi ugrasayim. Esimede dedim onlar böyle yaptikca benim inadina koyasim geliyor diye 😂🤪