Aeliffgk Merhaba güzel hamişler 🤗 nezaman doğum hikayemi yazmak nasip olur diye çok merak ediyordum ki kısmet bugüneymiş 40+3 le hiç açılmam ve sancım olmaynca suni sancıyla yatış kararı verdi doktorum ve 8 saat sonucunda doğumhaneye alındım hiçbir acı katlanlmayacak gibi değil yeterki kendinize bedeninze ve bebeğinize inanın korkmayın dünyanın en güzel duygusu ne deseler koşulsuz evlat derim. O sancılarıma ağrılarma okadar deydiki. iyki rabbim anne olmayı nasip etmiş ki tatmışım bu mucizevi duyguyu🙏🏻 kucağnza verdikleri an göz göze gelince bütün acılar unutulup yerini sıcacık sevgiye burakıyormuş.minik kuzumu 25.06.2018de kucağma almak nasip oldu ama anca şimdi yazabiliyorum siz düşünün gerisini🤣 Allahım hepinizi bir avazda sağlık mutlulukla kucağnza mis kokulu kuzucuklarınızı almayı nasip etsin inşAllah 🙏🏻