@Duygucesur ben 2 hafta önce 30 haftalıkken çok ciddi diş ağrısı çektim 4 gece uyuyamadım neredeyse, kadın doğum doktoruma söyledm dişin için ne gerekiyorsa yaptır yoksa bu ağrılar erken doğumu tetikler dedi. Ve bunu dedikten 1 gün sonra benim sancılarım başladı hem de çok ciddi bir ağrı ile acile gittim. Nst de sancım çıktı ciğer geliştirici ve bir çok ilaç verdiler doğum sancılarım dursun diye. Ben o sancılı halde bile dişim çok ağrıyor diyordum o kadar çok canım yanıyordu ki. 2 gece hastanede yattım geçen pazartesi de diş doktoruna gittim, çürüyen dişime kanal tedavisinin ilk seansını yaptı. Bugün de son kalan işlemi yapıldı ve 32.haftamdayım çok şükür ağrılarım ve bebeğin kasılmaları 1 haftadır yok. Uzun yazdm ama diş gerçekten çok önemli çok. O yüzden ağrınızı hafife almayın her gün artıyorsa bu şiddete önce bebek dayanamayıp strese giriyor ve kasılmalar başlıyor.