nazzzzzzz arkadaslar adetime 4 gün kala test yaptm 120 cıktı sonrali gün yine yaptım 243 cıktı adete 3 gün kala sizcede birz yuksek deyilmi
sehrengiz_8 nazzzzzzz canım değerin güzel zaten değerin her iki güne bir sağlıklı bir yükseliş gösterip göstermediği önemli olan yüksek çıkması çok kötü bir şey değil iki gün arayla iki kat artıyorsa sağlıklı bir gebeliktir Allah’ın izniyle